Na chłodno rzecz biorąc

29 stycznia 2011

Wstępu słów kilka



O czym w lesie piszczy?

Celem blogu jest przedstawienie rzeczy dla mnie ciekawych, traktowanych czasem na poważnie a czasem z przymrużeniem oka. Będę starał się też, aby nie zabrakło tu chłodnej analizy podejmowanych tematów. Jeśli więc ktoś się ze mną nie zgadza, chciałbym aby w miarę możliwości rzeczowo przedstawił swój punkt widzenia. Uważam bowiem, iż posiadanie racji a umiejętność jej przedstawienia to dwie różne rzeczy, o które czasami trudno. Z mojej perspektywy więc lepiej jest poczekać trochę dłużej, gdy będzie możliwe pełne wyjaśnienie, zamiast tracić zdrowie i czas na przepychanki w necie.

Zmiany

Ponieważ miło by było, abym nie tylko ja rozumiał to, co zostało tu napisane, zjawiskiem powszechnym będą zmiany w już istniejących postach. Powód? Jako, że nie jestem osobą łatwą do zrozumienia, co może się zdarzać tu nader często, będę uszczęśliwiony, jeśli pojawią się jakieś sugestie i pytania, do których będę mógł się ustosunkować i dzięki którym moja wizja świata (poprzez updaty postów) stanie się dla czytelnika mu bliższą...

Blog vs studia

Zdarzyć się też może, iż umiejętność posługiwania się logiką oraz ogólna wiedza o otaczającym nas świecie nie wystarczą, aby rozumieć treść moich postów. Czasami bowiem przyda się znajomość wyższej matematyki lub podstaw genetyki...

Polszczyzna

Nie używanie wulgarnych słów oraz dbanie o to, aby zachowywać poprawność polityczną? To nie tutaj! Jednak postaram się pisać zwroty odpowiednie (w mojej opinii) co do treści które chcę przekazać. Zdegustowanych takim stanem rzeczy odsyłam do 'Naszej klasy' z gorącymi pozdrowieniami. Tak więc nie przestraszcie się, gdy pojawią się 'nieodpowiednie' wypowiedzi i sformułowania. Zanim jednak ktoś zdecyduje się przejść do bardziej bezpośrednich metod ataku wobec mnie, mam nadzieję, że pierw choć poprosi o jakieś wyjaśnienia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz